211
Edit. lat. Quod si non, sequeretur, quod ira et charitas convenirent; et si convenirent, possibile esset, quod duo contraria possent esse unum et idem absque differentia. (41, 3).
212
Edit. lat. Nam si diversae res concordantes ad invicem non possunt fieri unum et idem, in quantum sunt diversae, et sub diversitate existunt, quantum cumque conveniant, et minor contrarietas sit in ipsis, quanto minùs res diversae et contrariae et in nullo concordantes possunt esse unum et idem suppositum. (42, 1).
213
Edit. lat. Si resurrectio nunquam esset. (42, 2).
214
Con. (42, 3).
215
Edit. lat. Per rationes quartae Arboris. (42, 4).
216
Corrompcio. (43, 1).
217
Edit. lat. Priuatione unitatis. (43, 2).
218
Lo cor anichilat. Edit. lat. Corpus redigitur in nihilum. (43, 3).
219
Edit. lat. Spes ab ipso esperat recipere gratiam. (44, 1).
220
Este pasaje está algo oscuro en unos códices é ininteligible en otros. El colector de Maguncia lo traduce así: Unde si Deus nihil esset, fides et spes sumentes Deum pro objecto, sumerent majus objectum in eo, quod ipse non existeret in esse, quan esset objectum, quod acciperent non credendo, ipsum esse. (44, 2).